Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!
Tagai
Šis straipsnis yra BEVILTIŠKAS! Šitas straipsnis mums panašus į visišką analfabeto parašytą raidžių kratinį. Jei tai neatrodo akivaizdu, žiūrėkite diskusiją. Jei galite parašyti šį straipsnį iš naujo, tegul ir kelis kartus mažesnį, pradėkite tai iškart! |
Šitas straipsnis dvelkia nykiom išmatom, visai ne kaip Pipedija Kažkoks nykus jausmas kyla, visai be jokio kognityvinio disonanso... Patariam mažiau varyti šūdus, o dar pasiskaityti čia. Ir paveiksliukų pridėt būtinai! Apie tai, kaip gauti dozę šizofrenijos, plačiau diskutuokite aptarime. |
Dėmesio! Šis puslapis yra sukurtas kažkokio gėzo paskutinio, kuris nieko nesugeba, net nežino taisyklių. Adminai, ar šiaip kas nors, trinkit šitą š... ir perrašykit į normalų!!! |
Tagai arba, lietuviškai sakant, ženklai bei visokios santrupos yra labai svarbūs naktinio pasaulio atstovams. Jiems, atvirai pasakius, gali būti nusispjauti ant valstybių sienų ir kitų tarsi savaime suprantamu labai svarbių dieninio pasaulio atstovams dalykų. Norint suprantamai paaiškinti naktinukų mąstymo būdą reiktų pasitelkti miško metaforą. Imkime miškui svarbius sanitarus: vilkus. Visi, tikriausiai, žinote, kad jie savo valdų ribas pasiženklina sisiodami arba, gražiai lietuviškai sakant, šlapindamiesi. Tas pats su miškinukais, kurie pasičiupę dažus eina ženklinti savo valdas. Tarp jų gali pasitaikyti ir meniškos sielos žmonių, kurių vienetinės teplionės ant sienų net gali būti pripažintos gatvės menu ir užsitarnauti skambų pavadinimą grafiti.
Norėčiau perspėti, kad naktinis gyvenimas nėra tik saugus miškas. Jame yra ir džiunglės su savo išgyvenimo taisyklėmis. Pagal pipedijoje pateiktą nusikaltėlių gaujų sąrašą, o ir remiantis kitais šaltiniais, man kaip briedžiui, miško gyventojui, baisoka būtų naktimis slankinėti Panevėžyje ar Kaune. Baisoka, kaip sausumos žiurkei, skyle galėtų būti ir Klaipėda, ten iš vis kažkokiems jūrų vilkams gali būti nusispjauti į dieną ir naktį - sausumos gyventojų taisykles. Ir jie gali žaisti pagal savo neva nenubaudžiamų piratų taisykles: atvažiuoti į svetimą miestą, susirasti kokį niekam neįdomų vargingiau gyvenanti sausumos žiurkėną, kurio niekas neieškotų jam dingus. Parsivežus - "pasamdžius" jį naudoti kaip bauginimo priemonę išmušinėjant tariamas ar tikras skolas. Užkasus visą kūną į smėlį, nukirsti tokiam vargšeliui galvą. Reiktų bent pasisaugoti klaipėdietiškais numeriais paženklintų mašinų, mums, sausumos žiurkėms. Taip, kad reiktų atsargiai vartoti miško metaforą ir negalvoti, kad viskas paprasta ir aišku.
Dabar apie per visą lietuvišką žiniasklaidą nuskambėjusį įvykį: mūsų miške pastebėtą ženklą A.C.A.B. Visas man žinomas miškas taip paženklintas. Su kokiu pasigardžiavimu neįprastų naujienų medžiotoja išaiškino, ką šis tagas arba, lietuviškai, ženklas reiškia "All Cops Are Bitches". Kas išvertus reikštų "Visi Policininkai yra Kalės". Aš prastos nuomonės apie policinę valstybę JAV. Ir visai nenorėčiau, kad auropietiškas miškas pavirstu dar ir amerikietišku. Ypač kai Amerikos jaunimas aiškinasi santykius ginklų pagalba mokyklos suoluose ar vaizdo salėse, kažkas panašaus gal buvo tik sovietų armijoje kai kareivukai nesugebėdavo kitaip apsiginti nuo džiunglių gyventojų - visokių žiauriai azijietiškai mąstančių "senių" bei gyvenančių pagal džiunglių įstatymus.
Kad nepavirsti policine valstybe ar dar viena Amerikos valstija, reiktų duoti atkirti, aiškiai duoti suprasti, kad čia nei Amerika, nei Rusija. Į policiją galima žiūrėti kaip į naudingus sanitarus, pats gi nepasiruošęs nuveikti visą purviną darbą. Galų gale ir pajėgos ne tokios. Kaip Vilniuje apie vidurnaktį nepaleisi gi keturių policininkų patrulio, ramiai žingsniuojančio apšviestu keliu nuo oro uosto link miesto centro, vietovėje turinčioje prastą šlovę. Tokie dalykai daro įspūdį. Tikriausiai įrodžiau, kad Lietuva ne Amerika, kurioje dažniausiai nesukalbamiems policininkams ypač reiktų pasisaugoti savo silpnesnio porininko, iš kurio gali sulaukti netikėto smūgio.
Kaip laisvas miško gyventojas galiu daryti ką noriu. Visai nenorėčiau Lietuvos gerbūvio kelti kaip Estijoje girdant suomius ar Olandijoje kvaišinant anglus visokiais narkotikais. Ir Lietuvoje moterys nėra tokios pasileidusios, kad kaip Amerikoje nuėjęs naktį į bet kokią užeigą žinotum, kad nesunkiais susirasi suaugusių žaidimų draugę. Visokios pakliūvusios į pinkles mokomos prostitutės visai neįdomios. Žmonių bent Lietuvoje nereiktų versti tokiais žaislais. Galų gale tai už Lietuvos įstatymų ribų. Jei kur nors matėt kreidele užrašus-paaiškinimus užrašytus ant bjaurių užrašų. Tai tik atsargaus dieninio miško gyventojo paliktas pėdsakas. Žala mažytė ir lengvai pašalinama - nesunku kreidinius užrašus nuvalyti. Su A.C.A.B. yra pagunda B paversti į Bears - meškas, kurių geriau nežadinti ir leisti joms ramiai toliau miegoti žiemos miegu. Arba kaip senu laiku juokelyje: Kokakolai sumanius Mėnulį paversti savo prekiniu ženklu ir visą nudažius raudonai, paskutine akimirka atskrido rusai ir nupaišė geltonus pjautuvą su kūju - neva Mėnulis tapo komunistine vėliava. Ir ant B. užrašyti kreida W. Kas reikštų vilkai arba Wolves.
Dar šiek tiek pamąstymų iš kur atsirado tiek jėgų ir noro Lietuvą paženklinti kaip Amerikos valstiją. Galėtų būti įsivėlė skaitmeniniai pinigai bitkoinai arba skaitmeninės monetos. Tarp bendro tinklo piratų mačiau užsuktą žaidimą, kuris neperžengus tam tikras ribas gal gali pasirodyti ir nieko tokio, net teisėtu. Pavyzdžiui, kaip savanoriui darbininkui, nors už akių vargu ar kas juos taip gražiai vadina, greičiausiai savo baudžiauninkais, imtis žingsnių suteikiant viešąjai nuomonei naują pavidalą ir įteisinti žolę-kanapę. Savaime suprantama, tai tik pirmas žingsnis. Tik kaip auropietis, kurio kūnas per žmonių kartas prisitaikęs prie savo krašto kvaišalo degtinės ar alaus - alkoholio, turėčiau reikalauti pirma uždrausti alkoholį, o po to galvoti apie kanapes. Patys pagalvokite, kodėl Azijoje, kur įteisinti narkotikai griežtai uždraustas alkoholis. Ir tas nesąmones kad viską reikia išbandyti ant savo kailio, susikiškite į vieną tamsią, Saulės spinduliams neprieinamą vietą savo kūne. Reikia būti ir atsakingiems ne tik laisviems.