Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


Ingress: Skirtumas tarp puslapio versijų

Jump to navigation Jump to search
796 pridėti baitai ,  11:51, 20 sausio 2017
nėra keitimo aprašymo
160 eilutė: 160 eilutė:


Paskui gi viskas baigėsi tuo, kad paaiškėjo, jog pats žaidimas kai kuriose žmonių nelankomose vietose sukuria žmonių srautus, didesnius, nei lankomose, o dar ir tie žemėlapių taškai buvo pradėti manipuliuoti taip smarkiai, kad maža nepasirodė - juk kiekvienam Ingress žaidėjui norisi turėti kelis portalus, pasiekiamus nuo sofos, o tam tereikia sufalsifikuoti duomenis apie tam tikrų taškų buvimo vietą. Taigi, praneši pavyzdžiui, kad koks nors [[paminklas]] yra tavo buto vidury - ir gauni buto vidury portalą.
Paskui gi viskas baigėsi tuo, kad paaiškėjo, jog pats žaidimas kai kuriose žmonių nelankomose vietose sukuria žmonių srautus, didesnius, nei lankomose, o dar ir tie žemėlapių taškai buvo pradėti manipuliuoti taip smarkiai, kad maža nepasirodė - juk kiekvienam Ingress žaidėjui norisi turėti kelis portalus, pasiekiamus nuo sofos, o tam tereikia sufalsifikuoti duomenis apie tam tikrų taškų buvimo vietą. Taigi, praneši pavyzdžiui, kad koks nors [[paminklas]] yra tavo buto vidury - ir gauni buto vidury portalą.
Dar viena priežastis, kodėl Google darė Ingress, buvo Google Nexus telefonai - jie turėjo būti geresni už kitus, bet jiems reikėjo ir kokio nors killer-geimo, kuris verstų pirkėjus rinktis būtent tą telefoną. Tad labai absurdiškai gavosi, kad Ingress palaikė tik rezoliucijas, ne mažesnes, nei 480x800, bet net ir su šitokia ekrano rezoliucija būdavo gana prastai - ekrano elementai persiklodavo ir išsikraipydavo. Gavosi taip, kad žaidimo išleidimo momemntu (kai jis buvo dar tik pagal pakvietimus) daugiau kaip pusė [[Android]] telefonų tiesiog buvo netinkami žaidimui. Ir Niantic anei nieko nedarė, kad tai pataisytų. Tai buvo seni laikai, [[2012]] metai, bet net ir dabar kai kurie kompaktiški išmaniakai turi ekrano rezoliuciją, kuri per prasta šiam žaidimui.


Taigi, jeigu dabar norite padėkoti kam nors už tai, kad Google Maps yra tokie prasti ir navigacija jus nuveda vis per pusšimtį metrų ne į vietą, o kažkur visiškai ne ten, tai čia jums yra atsakymas: padėkokite už tai Niantic bei Ingress žaidėjams. Jie taip žemėlapius pataisė, kad dabar kartais sunku suprasti, kur pagal juos gali papulti.
Taigi, jeigu dabar norite padėkoti kam nors už tai, kad Google Maps yra tokie prasti ir navigacija jus nuveda vis per pusšimtį metrų ne į vietą, o kažkur visiškai ne ten, tai čia jums yra atsakymas: padėkokite už tai Niantic bei Ingress žaidėjams. Jie taip žemėlapius pataisė, kad dabar kartais sunku suprasti, kur pagal juos gali papulti.

Naršymo meniu