Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!
The Legend of Zelda Ocarina of Time
The Legend of Zelda Ocarina of Time yra žaidimas, įvertintas Pipedijos Gameland'o. Mes garantuojame kokybišką ir aiškų įvertinimą be jokių naxui ir makaronų kabinimų! |
Gamintojas: Nintendo
|
Leidėjas: Nintendo
|
Platforma: Nintendo 64, 3DS
|
Išleidimo data: 1998 (Nintendo 64), 2011 (3DS)
|
Žanras: nuotykiai
|
Kalba: anglų
|
Žaidėjai: single
|
Tinklalapis: |
Jei neįprastų dalykų tiesiog neužtenka ar tai reik prie kažko prisipist ar parodyt visiems, kad tu ne toks kaip visi, tereikia pasileist The Legend of Zelda: Ocarina of Time (dar pavadinimų - Ocarina of Time, Zelda Ocarina of Time, Ocarina, OoT irba išvis Zelda 64 (jūs rimtai? gi N64 Zeldos geimų daugiau?)), nesvarbu ar ant PC, ar ant Nintendo Switch, ar ant Nintendo 64 (Ne)nuobodžios nesąmonės, visokie dalykai, ORLY, šūdinos fėjos, 6 žemėlapiai ir dar daugiau feilų - garantuota! Nors... kai reikia rinktis tarp šito ir Terarijos, tai tikrai geriau rinktis Ocariną, nes čia veiksmo daugiau...
Bet visgi ne kas kitas, o būtent šitasai žaidimas sukėlė didžiausią furorą visoje žaidimų industrijoje - dėl itin įdomių ir įspūdingai atrodančių žaidimo elementų, grafikos, muzikos, veikėjų, veiksmo bei viso kito šio žaidimo kasečių buvo parduota bene 8 milijonai. O tą populiarumą pastebėjo ir patys Nintendo ir vėliau irgi sukūrė daug šio geimo remiksų (žr. žemiau).
Vertinimai
IGN jį įvertino 10/10 - [1]
Tas pats reitingas yra ir GameSpot'o.[2]
Metacritic vertinimas - 99/100[3]
Veikėjai
- Jaunas Linkas (Young Link)
- Suaugęs Linkas (Adult Link)
- Navi (kažkokia šūdų fėja, neva Linkui padedanti, o iš tikro jį tik erzina)
- Saria (pagal mūs tarimą Sarija) (kažkokia žalia mergelė)
- Ruto (kažkokia mergelė, šita jau yra žmogus-ryklys)
- Malon (dar kažkas)
Ir aišku, kaip visada, dar daxuja veikėjų visokiais kitokiais vardais.
Valdymas
Joystickas - judėti
B - mosuoti kardu/stabdyti dainavimą grojant okarina. Okarina - tai realiai tiesiog fleita tik kitokios formos.
Spausti B ir laikyti 1-3 sek.: stiprus mosavimas + pasisukimas
Spausti B ir laikyti mininum 4 sek.: dar stipresnis mosavimas + pasisukimas
A - stovint prie ženklo: skaityti jį, prie žmogaus: kalbėtis, prie daikto: imti/numesti jį, prie durų: atidaryti jas
R - pakelti skydą
START: atidaryti subscreeną - ten gali peržiūrėt gautus dalykus, savo lokaciją, taip pat išsaugoti progresą
Z: nutaikyti
C-žemyn, C-dešinėn, C-kairėn: naudoti ekvipintą daiktą
C-aukštyn: naudotis Navi/keisti kameros vietą
Norint groti okarina, reikia spausti aukščiau minėtus mygtukus bei A įvairiai spaudžiant 3 kartus.
Vietovės
Tai čia aprašytos gi visos vietovės šitam žaidime.
- Kokirių miškas (Kokiri Forest)
- Pasiklydusi giria (The Lost Woods)
- Hairulo laukas (Hyrule Field)
- Hilijos ežeras (Lake Hylia)
- Lon Lon ranča (Lon Lon Ranch)
- Gerudo slėnis (Gerudo Valley)
- Hairulo pilis (Hyrule Castle)
- Mirties kalnas (Death Mountain)
- Zoros dominija (Zora's Domain)
Šių vietų lokacijas rasite dešinėj esančioj fotkėj.
Perleidimai
- 2002 metais žaidimas buvo išleistas dar kartą - jau GameCube'o konsolei pavadinimu The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest.
- 2011 metais buvo išleistas vėl, dabar jau 3DS konsolei. Pavadinimas tas pats, tik dar pridėtas žodis 3D. Būtų kas? Ocarina of Time 3D.
Įdomybės
Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo.
Kodėl taip buva sukurta? Buvo duoti interviu su Nintendo darbuotojais ir žaidimo kūrėjais, ypač su Eiji Aonuma ir jie atskleidė šito paslaptį - taip sugalvota, nes patsai Aonuma nelabai mokėjo žaisti Zelda žaidimų. Sužinoję, kad Aonuma turėjo mažai geimingo patirties, jo kolegos nusprendė įmontuoti tą autojump'o mechaniką. Ir štai taip visa tai atsirado.
Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.
Skrynšotai visokie
Tai čia pridėliojau skrynšotų nuo tada kada aš neseniai žaidžiau šitą šūdą ant Wii Virtual Console (nintendo 64 neturėjau).
Zelda Ocarina of Time ir islamas
Kažkodėl šitasai žaidimas kažkaip keistai susisieja su visokiomis islamistinėmis teorijomis, pažiūromis, visokiais Allahu Achbar skandavimais ir panašiai - štai pirmojoje žaidimo versijoje 1.0, o taip pat ir vėlesnėje 1.1 kažkurios iš šventyklų BGM'e (foninėje muzikoje) yra ir Korano giedojimo fragmentų. Bet po to atsitiko kažkokios kontroversijos, skandalai, dar neaišku kas ir tą giedojimą teko pakeisti giedojimu bažnyčioje[4].
Va čia galit pasižiūrėt kaip atrodo anas giedojimas (ieškokit to plejerio, prie kurio parašyta NTSC 1.0/NTSC 1.1).
Pipedijos recenzija
Mūsų vertinimas:
- Grafika - 21/25 - Kaip tiems laikams, įspūdinga, nors kai kur 8-bitinis pikseliškumas švyti, kas kažkiek gadina patį žaidimą.
- Muzika - 23/25 - Gana puiki ir panašiai - tokia ir turi būti Zeldos serijos žaidimų muzika. Nors, tiesa, jos kartais ir visai nebūna, ypač kai žaidime yra naktis.
- Žaidimas - 25/25 - Puikiausiai žaidžiasi ir tiek. Be komentarų.
- Katscenos - 16/25 - Kai kur dramatiškos ir įtraukiančios, bet kai kur labai jau prastokai atrodo.
Galutinis vertinimas: 85/100
Dar žr.
- Zelda CD-i žaidimai
- The Legend of Zelda Majora's Mask - čia išvis kažkokis neaiškus tęsinys, katras ir Nibiru turi
- Dargi Pipedijoje yra ir kažkoks tai Zeldos CDi žaidimų aptarimo puslapis, betgi ta nuoroda tai nukreipia į pagrindinį puslapį apie Zelda CD-i žaidimus.
Visokie šaltiniai beigi nuorodos
Tai čia žemiau pavardinti visokie šaltiniai beigi nuorodos straipsnio melagingumui paneigti arba patvirtinti. Pipedija niekaip negali garantuoti ar atsakyti, kad nuorodose surastas turinys neatitiks tiesos irba melo.