Pipedija - tautosaka, gandai, kliedesiai ir jokios tiesos! Durniausia wiki enciklopedija durnapedija!


The Legend of Zelda Ocarina of Time: Skirtumas tarp puslapio versijų

Jump to navigation Jump to search
Prideta kontento
(Prideta kontento)
Žymos: Keitimas mob. telefonu Keitimas įskiepiu mobiliesiems Advanced mobile edit Vizualus redagavimas
(Prideta kontento)
Žymos: Keitimas mob. telefonu Keitimas įskiepiu mobiliesiems Advanced mobile edit Vizualus redagavimas
19 eilutė: 19 eilutė:


Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj.   
Kitas dalykas kurį Linkas tur padaryti - surasti užslėptą kardą, po to tiesiog lakstyti po mišką visur ir bandy surinkt rupijų (ne tų Indijos pinigų, tokie realiai egzistuoja Zeldos serijos žaidimuose), o po to įsigyt medinį skydą vietinėj parduotuvėj.   
Dar toks labai įdomus dalykas - šitam žaidime taip pat egzistuoja autojump'as: t.y. jei Linkas yr ant uolos, sienos ar belekokio statinio krašto - judėdamas toliau jisai padarysiva šuolį vietoj kritimo. 
Kodėl taip buva sukurta? Buvo duoti interviu su [[Nintendo]] darbuotojais ir žaidimo kūrėjais, ypač su Eiji Aonuma ir jie atskleidė šito paslaptį - taip sugalvota, nes patsai Aonuma nelabai mokėjo žaisti Zelda žaidimų. Sužinoję, kad Aonuma turėjo mažai geimingo patirties, jo kolegos nusprendė įmontuoti tą autojump'o mechaniką. Ir štai taip visa tai atsirado. 


Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.  
Ir kol kas viskas, daugiau nežinau ką pridėt.  
363

pakeitimai

Naršymo meniu